onsdag - 23 juni 2010

Ja då var födelsedagen över som var som vilken annan dag som hellst, förutom lite presenter såklart. Dagen spenderades såklart hos magda, förutom när jag tog mig upp till årsunda och fotade hanna. Blev dock inte av att rida Sota, jag tycker synd om henne som måste gå ännu en gång efter dagens ridläger och det är svinvarmt ute. Nej fy. Jag har bestämt mig för att byta häst, åtminstone över sommaren, kanske kan ta tillbaka henne till hösten.

Idag så ska jag ta mig iväg till dakita å rida en sväng, lite markträning kanske det blir också. Sen är det stugan som gäller, 4 dagar blir det där uppe, kiiill meeeeeeeee! Fyfan kommer tråka sönder.. ingen tv, ingen dator och ingen mobil. Å de enda man kan göra är typ fiska, men då måste man gå en bit och där är det ormar.. Kan någon inte bara komma och rädda mig?..... Så då blir det ingen update på 4 dagar alltså, otur för er, hehehahahoho.

Nej nu får hanna den sega jäveln komma snart så jag kan få skicka bilderna och sedan dra iväg! Är otålig som tuuusan. heido vi hörs på lördag/söndag!


första hoppet. haha inte så smidigt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0