onsdag - 30 juni 2010

Uppdateringen är usel men de är ju endå sommarlov, så de har jag att skylla på. eheh.

Igår blev det sola och bada exakt heeela dagen, så igår var vi kräftor, idag ser det lite bättre ut men de är fortfarande smärtsamt, haha. Mot kvällen så åkte hela familjen ut till Napoleon å käkade för mamma å pappa hade bröllopsdag. Trevligt trevligt. Sen hem till magda, såklart.

Idag blev de att ställa klockan så vi skulle upp i tid. Dock så var det skitdåligt väder så vi hamnade ju inne framför en film istället. Åkte hem för en timme sen och har hunnit käka å kika utåt eftersom det regnade och åskade som bara den. Nu har det försvunnit, typ.. Så just nu så sitter jag å väntar på att tiden ska gå snabbare, ska rida sota idag, äntligen säger jag bara. Va ett jävla tag sedan känner jag.. krångel krångel krångel på de där stället, men blir att rida tre gånger där uppe den här veckan så det är väl som plåster på såren. Vi hörs, idag, imorgon, övermorgon, aa får se. puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0