sammandragningar i diafragman - 2 juni 2010

Blev inge promenad, har ju fått det idag redan så klarar mig galant utan, haha. Men åkte och solade iallafall och sen åkte jag å red Dakita. Hennes ägare skulle rida då så blev idag istället. Red ner förbi magda, sätra skola och ett dagis (glömt vad de hette). Magda vinka från fönstret när hon satt å muppa inne alldeles själv, haha, åsså var hennes asgrymma pappa ute som snackade på somvanligt, haha. Han är gryyyyym!


Annars gick ridningen bra, hon var vädligt lugn och fin i början när vi bara skrittade på asfalten. Men sen i skogen drog hon iväg i en jävla fart när jag skulle trava på en långsträcka, då tyckte hon att vi skulle galoppera skiiitsnabbt och det gjorde hon också! Såg bilvägen från där vi galoppera och hon galopperade om bilen som åkte i typ 70 km/h, haha! Skapligt de, men sen var det inte lätt att få stopp på henne.... Trots det gick det bra. Helt otroligt, det gick bra, haha! Jag behöver en ridbana..


Just nu sitter jag i sängen och försöker bestämma vad jag ska ha på mig imorgon.. Blir iallafall ett gammalt linne jag missbrukade förra sommarlovet, haha, saknat! Sen så blir det nog uppkavlade jeans till, är osäker om jag ska ha det eller tights.. Blir nog jeans så man får fickor. Aja nog med beskymmer för idag. Vi hörs påååå fredag! :D Jag tror inte jag sagt vart jag ska? men det vet nog alla som läser redan.. STOCKHOLM NEXT BYEBYE!

julia hade kul på slöjden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0