söndag - 20 juni 2010

Nu är jag tillbaka igen. Blev ett litet uppehåll igår, men idag är vi igång igen. Har precis tagit mig ut ur duschen och tagit på mig första bästa kläder för kalaset, jag fyller ju år på tisdag så då firar släkten mig idag. Trevlans, har redan fått pengar av farmor, farfar å maggie som inte kunde komma. Får se hur mycket pengar det blir i slutändan då jag inte har önskat mig något. Har ju allt jag behöver, haha. förutom en åsna.

Senare när kalaset är över så bär det av till dakita, får hoppas att vädret håller i sig och att det inte blir regn för då blir jag inte glad.. Nej nu måste jag slänga i linserna å på med lite mascara innan alla kommer kl 2. puss!






två sista bilderna är från igår. max å magda. tacooooooooos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0