söndag - 27 juni 2010

Satt klockan på 11 imorse, tog mig upp efter en halvtimme och drog mig sedan iväg till dakita. Red en lite sväng, dels för att det var så jävla varmt och dels för dom jävla bromsarna..
Vart några minuter markarbete men värmen gjorde det svårt att koncentrera sig så sket i det å åkte hemåt.

Käkade och stack vidare till nästa stall. Sota var inte där, inte hennes grejer heller så antar att hon var ute med nån ful unge. Nanna hade sagt att det gick bra att rida på eftermiddan men det går fan inte bra utan häst. kdgbfkjdgnkfdgdghdsmngd... blir så sjukt förbannad på sånt där. Jag som även åkte moppe dit, så stack hem efter 20 minuters väntan och var så jävla förbannad..

Kom hem, satt mig direkt ute i solen och somnade. Vaknade efter nån timme, med lite solbränna och fortfarande förbannad.. Hoppa in i duschen och sen vare käk. Nu vet jag inte vad jag ska göra, orkar inte bry mig heller. HEJdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0