söndag - 6 juni 2010

Somnade runt ett igår, och vaknade upp imorse flera gånger. Drömde nog sammanlagt 4 drömmar inattt och den första var så jävla äcklig. Den handlade typ om att en meteor var påväg mot jorden, paniiiik, sen var den så jävla verklig också så jag höll på att dö.

Tillbaka till verkligheten.. hm vi tog oss upp å käka frukost och slöade framför tv:n medans det åskade och regna ute. Dock så lärade jag ju släpa mig till stallet ändå trotts vädret.


När jag kom dit hade dom precis släppt ut i beteshagen så trodde inte att jag skulle få tag på na, men efter att ha lurat henne fick jag tag på na, hehe. Blev bara en liten promenad, hon fick på sig ett täcke också för hennes hjärta dunkade somfaaaan och hon frös stackarn. Jobbade istället lite från marken på en gräsplätt, skänkelvikning osv. Duktig häst! Blev runt 1-2 timmar jag var där bara, ganska skönt.

Nu skulle jag egentligen duschat men fastnade framför långben the movie, haha. Men ska nog dissa den nu och göra det jag skulle istället. Har nybäddad säng som väntar på mig också, älskart. Vi höres imorgon, här kommer lite snodda bilder från stockholm. pöss.

erik magda å julia på bussen hem. happy like always ;)

på stan.

turisterna utanför slottet haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0