tisdag - 1 juni (!) 2010

Skoldagen gick snabbt, gjorde klart kalendern på bilden idag, äntligen säger jag bara! Och det är grymt snygg också ;)   fick även tillbaka nationella på No:n, självklart som alla andra prov så fick jag G. Men nöjd ändå eftersom vi inte haft biologi och det var ju just det provet var..

Sen så stack ja ju somvanligt till stallet, red lektion och gick bra faktiskt, var väldigt enkel övning idag så behövde bara kämpa lite på tölten, lite småtrök men träning är alltid bra. Nyser hela tiden nu, fattar inte vad det beror på eftersom pollen är över!? säg inte att jag börjar bli allergisk mot hästar...

+ Att hanna har världens snällaste mamma som bjöd på donken idag, så jäääkla gott! Måste betala tillbaka för nu har dom bjudit på det alldeles för många gånger :o 

Nej nu ska jag kika vidare på Desperate husewive å efter det cugar town. Sen ska jag väl kika igenom svenskan, om jag orkar, kan typ min redovisning ganska bra så får se, hehe.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0