tisdag - 8 juni 2010

Shit skolavslutning imorgon, helt sjukt...

Iallafall så var det körträning idag hela morgonen och sen träning på hur vi skulle stå i kyrkan. Gick väl bra, dock var det bara nior på skolan så kören blev väldigt liten. Efter det så var det en timmes väntan på avslutningslunchen, som var jävligt trevlig faktiskt! Trodde vi bara skulle äta och sticka därifrån men så var de inte utan alla lärare bjöd på sång och vissa på typ teater, haha ägde.

Direkt efter vi var klara med det så stack jag med magda å sola. Sista gången innan imorgon, är dock inte så brun men bättre än vad man var innan iallafall, likblek... haha. Just nu så tränar jag på att gå i klackarna och även på att tiden ska gå snabbare för klockan 5 ska jag åka å rida somvanligt med hanna. Efter det så får vi se om jag hinner med någon update. Ska hinna duscha, åka till magda en sväng, ta fram kläder, ta fram hårgrejer, fixa lite med småsaker och framför allt be om pengar, haha! Men tror jag hinner med en litet inlägg ikväll kanske, vi hörs!






hejhopplajagbjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0