tomorrow.. - 21 juni 2010

Juste, imorgon.. DÅ FYLLER JAG 16, för de första =D   och vi ska ju tälta inatt så blir väl att vi somnar hyffsat tidigt, men jag måste upp klockan 11 och sedan dra mig vidare till Sota. Om inte nanna har ridläger för då vettefan vad jag gör, haha.. Sen efter det tar jag mig hem och troligtvis hinner duscha innan jag åker kl 5 med hannas mamma upp till årsunda för att fota hanna när hon tävlar. Å efteråt sover jag väl yttligare en natt i tält eller inne hos magda, eller hemma, men hellst inte hemma, så tråkigt å tomt å sova ensam nu, haha....  Så jag kommer troligtvis inte ha någon tid för att sitta vid datorn imorgon.

Men nu ska jag slänga i linserna så jag slipper det imorgon och vänta på emma, om hon inte redan är hos magda för då drar jag mig dit på en gång. Så ja, vi får se =D  pyssssssshei.


pic från förra sommarn. då vi tältade ihjäl oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0