äckelsnö - 1 mars 2010

Hej på er.

Har hållt mig inne från snöstormen idag. (som om jag skulle vara ute om det inte var snöstorm, haha?) Där var jag rolig du. Nej men jag har roat mig med tv-tittande och halvsovande hela kvällen. Tröttnat nu och väntar på att klockan ska bli tio för då ska jag sätta mig där igen å kolla på Boston Tea Party, mycket trevligt. Sen blir det sova direkt!

Imorgon så ringer klockan elva för tolv kommer hanna å hennes mamma och hämtar upp mig. Så dagen spenderas i stallet. Först med kalle å ronja lösa på ridbanan (massa fotograferande) och sedan tar vi en tur ut på strimma och ronja. Ska bli trevligt! Mästerkameran är med så blir liiiite bilder när jag kommer hem imorgon ;) Mindre text, mer bilder = rajtantajtan!

Nu ska jag ta å förbereda för imorgon, ta fram kläder osv. Pussgodnatt.


Ronja ville inte hoppa med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0