dagens - 11 mars 2010

Dagens vill ha: Helg.
Dagens klädsel: Jeans, linne å tröja över den.
Dagens smink: Mascara.
Dagens frisyr: Mössfrilla.
Dagens låt: Ingen idag heller, har inte palla lyssna. heh.
Dagens planer: Är paserade.
Dagens saknad: Sova ut. haha...
Dagens dummaste: Big smile. hatehatehatehate.
Dagens drog: Inget.
Dagens roligaste: Haha det var något jag å magda garvade åt så in i helvete på slöjden.. mitt minne sviker mig.. hm.. JA JUSTE (efter tio minuters tänketid..)
Vi satt å kolla i virknings-pärmen.
magda: inga.
jag: inga berminge.
magda: inga b.
*magda bläddrar upp en sida med ett par ben på*
magda: INGA BEN!
jag & magda: ASG..
Noll humor, men det var jävligt kul, haha!
Dagens köp: Inget.
Dagens godis: Negerboll x2, fan vad jag äter godis, haha :o
Dagens humör: Happy =D
Dagens ord: Jag hatar dagens ord. det är så svårt. den försvinner imorgon! haha.. (precis som dagens händelse gjorde idag, för det är ju typ som dagens roligaste? eller? äh.. men så var det iallafall.)


NU ska jag springa å ta ur linser och av med sminket sen är det Greys anatomy som gäller! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0