dagens - 2 mars 2010

Medans jag väntar på att bilderna ska laddas över...

Dagens vill ha: En smal å snäll ronja, haha..
Dagens klädsel: Just nu.. långkalsonger å stor pösig tröja.
Dagens smink: Inget.
Dagens frisyr: Uppsatt i hestsvans.
Dagens händelse: Hänt för mycket. Men om jag måste välja en.. första galoppen sens "olyckan".
Dagens låt: Fireflies - Owl city.
Dagens planer:  Var väl att åka upp till stallet. Så det är redan gjort!
Dagens saknad: Min kamera som jag lånat ut till hanna i två veckor, men nu är den tillbaka! =)
Dagens dummaste: Ronja.
Dagens drog: Inget!
Dagens roligaste: Haha, alla hemska bilder vi tagit.
Dagens favorit: Att få åka upp till stallet, där trivs man!
Dagens köp: Inget ;)
Dagens godis: Twix....
Dagens humör: Glad glad glad! Men nu är man trött och känner att träningsverken kommer..
Dagens ord: Nallebjörn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0