dagens - 24 mars 2010

Länge sen jag gjorde dagens nu. 6 dagar sen, gick inge bra de hära. Men slänger in en nu innan greys anatomy börjar. Sen ska jag plugga So-läxan. pusssssgodnatt.


Dagens vill ha:
Är desperat efter en frisk katt som inte ska sitta å skrika.
Dagens klädsel: Jeans, linne, tjockiströja.
Dagens smink: Mascara.
Dagens frisyr: Utsläppt, äckehår.
Dagens låt: Baby - Justin Bieber.
Dagens planer: Bara skolan som stått på schemat idag.
Dagens saknad: Våren. vill inte ha slask å snö, nu räcker det fan -.-
Dagens dummaste: Tyyyp...... hanna aldrig hört orden runa förut. mupp ;)
Dagens drog: Inget.
Dagens roligaste: När jag slog i huvvet i en dörr till garnen på slöjden. Jag garva sönder och ingen fattade vad jag garva åt för ingen såg vad som hände, HAHAH å magda trodde jag garva åt henne. HAHAH..
Dagens köp: Inget.
Dagens godis: Inget, om inte glass räknas då.
Dagens humör: Töppenglá.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0