dagens - 4 mars 2010

Hej igen!

Tack vare min bärbara dator kan jag göra dagens, för det har jag helt glömt bort...
Å förresten så kanske ni märkt att den andra animationen inte fungerade, men jag orkar inte pyssla med den så den fungerar. Jag får gör det.... nån annan gång! pussgodnatt.

Dagens vill ha: Trådlöst bredband!
Dagens klädsel: Just nu.. trosor å stor T-shirt.
Dagens smink: Inget.
Dagens frisyr: Uppsatt i knut.
Dagens händelse: Att jag äntligen fick mitt modem utbytt!
Dagens låt: Memories (Feature Kid Cudi) - David Guetta, Kid Cudi.
Dagens planer: Har paserats.
Dagens saknad: Högbo ridklubb faktiskt.
Dagens dummaste: Hm.. inget tror ja, kommer iinte ihåg.
Dagens drog: Godis!
Dagens roligaste: Dagens låt! hej hej.... haha, okej, bara magda som fattar.
Dagens köp: Inget ;)
Dagens godis: Geisha.
Dagens humör: Happy =)
Dagens ord: -

man ser riktigt hur brett jag sitter med bena. spagat! ni kan ju bara tänka er vilken träningsverk man får i låren efteråt, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0