dont read please - 6 mars 2010

Halloj.

Har inte kommit så långt på matfrånten än. Ska slänga i mig en macka och senare blir det resten från gårdagen som gäller. Sen så hoppas jag på att magda rör sig hitåt mot kvällen. Vi höres!


Dagens vill ha:
Ridhus.
Dagens klädsel: Mjukisbrallor å pappatröjanr2.
Dagens smink: Inget.
Dagens frisyr: Utsläppt for the moment.
Dagens händelse: Måste vara när ronja stod i kompliment, haha!
Dagens låt: Who I Am - Nick Jonas.
Dagens planer: Magda kommer hit mot kvällningen.
Dagens saknad: Mat i magen, haha...
Dagens dummaste: Ronja, bångstyrig.stark.å.helt.okontaktbar.
Dagens drog: Niggahbolls!
Dagens roligaste: Hm, vi får se vad kvällen bjuder. Blir nog mycket roligt skulle jag tro! ;)
Dagens köp: Inget!
Dagens godis: Negerbolls.
Dagens humör: Har cirkulerat lite idag.. typ.. Glad, irriterad, glad, osäker, orolig, glad! :)
Dagens ord: Kompliment.

lite surt att kameran dampa tidigare idag när jag låg på ronja. men får bjuda på den här istället då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0