ett sista - 11 mars 2010

Halloj.

Ligger med datorn på magen och är nedbäddad i sängen. Det är liiiiiiiiiiiiiite skönt =)  börjar bli lite småtrött men nä inte sova än. Har suttit å diskuterat med hanna om ridlektionen som vi hade igår. Ska träna som bara fan på lördag. Blir ett jäkla långt pass för mig och ronja och det behöver vi. Ska träna på det nanna sa åt mig å träna på, hanna får visa för jag fattade inte riktigt och sen ska jag visa ronja att det inte är okej att sticka iväg i galoppen. Hatar när hon gör det, blir så sjukt förbannad. Ska på med säkerhetsvästen (utifall man skulle lyckas ramla av, haha..) och köra med na som en idiot! Ojojoj vad jag ska nöta på pollen. Längtar!

Har under kvällen även ätit glass å glott på Greys. Trevligt trevligt. Nu väntar sängen på att jag ska somna sedan vaknar man upp åtta imorgon och drar iväg till skolan vid 09.00-09.10 tiden. Lite skönt med sovmorgon! Å första cykelturen 2010, spännande, haha näe, får se om jag kör omkull. Skulle nog tippa på det. Men äsch..

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0