förbannelse? - 1 mars 2010

Hej!

Jag måste ha någon sorts förbannelse, jag har jämt otur. Blir så less. Igår t.ex. var jag galet trött och råkade ha på tvål istället för tandkräm på tandborsten, å jag kom heller inte på det förrens jag hade stoppat den i munnen. Fyfan...

Å idag skulle jag egentligen provridit men nu har hästen gjort illa sig och veterinären har varit dit idag och sytt henne, så nu lär jag vänta några veckor tills jag kan åka dit. Kill me please.

Så ingen provridning för mig på några veckor alltså. Men det kanske är bra, för då kanske det är vår? =D  haha, neh ska inte hoppas på för mycket.. Det är ju typ snöstorm ute och om det börjar smälta sen så kommer det bli översvämmning, så nä vår är inget man ser fram emot heller. Kan man inte hoppa direkt till sommaren istället?

Som tur är har man ju nallebjörnen kvar som står å väntar tills imorgon. Så lite har man att se fram emot!
Förresten så har min mobilkamera börjat dampa igen så kan inte ta bilder = it sucks! pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0