fredag - 12 mars 2010

BÖRJAR SKRIVA DETTA 23:57 SÅ DET HÄR RÄKNAS SOM ETT FREDAGSINLÄGG! =D

Hej på er!

Väldigt dålig uppdatering idag och det baror på att först var man i skolan somvanlig, fick sluta en aning tidigare för rektorn fick hjärnblödning och då skulle alla lärare samlas osvosvosv. Så då hade vi bara läxförhör å sen fick vi sluta. Direkt efter så gick jag å magda upp till ica (haha..) å köpte present åt linnéa, kort varsel men då har man ju ica! :D 

En halvtimme innan bussen gick så fick jag inte tag på magda. STRULFIA! Och så smsade julia om att hon inte visste någonting om skjutsen å bussen, haha kaaos! Så jag å mamma hämtade upp julia tjugo över (hon smsa tio över, haha..) och sen hämtade vi upp magda som är en strulfia. Kom iväg till bussen iallafall och stannade av vid ica i årsunda å gick mot linnéa och påvägen dit mötte vi emma.

Resten av kvällen har vi ätit, umgåtts, ätit, umgåtts. Hur underbar kväll somhellst! Blev dock lite trött efter halva filmen vi såg på, men om man bortser från det så var det skittrevligt! Nästa gång är det jag som fyller haha, längtar! ;D 

Tjejorna knäppte en massa bilder så jag snor lite från var å en och lägger upp imorgon om dom orkat lagt ut nå. pussgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0