fredag - 19 mars 2010

Hejhopp.

Skoldagen var riktigt härlig idag. Lugna lektioner, stort + till att vi inte hade någon spanska så slutade tidigare. Så jäkla härligt. Jag orkade verkligen inte plugga spanska igårkväll så då gjorde jag inget i onödan, rajtantajtan.

Kom hem och åt panncake, kollade tv en stund innan vi fick besök, när dom hade åkt hem duschade jag ludwig som ska friseras om en stund. Blir efter jag käkat. Före å efterbilder kommer dyka upp ;) 

Sen så har jag inte hunnit med så mycket mer idag. Tar det lugnt inför morgondagen. Klockan tio ska vi antagligen vara i stallet för en Måbra-dag. Då kommer vi bland annat ha lektion, och rida ut (tror jag iaf?), äta, å nå mer kommer inte ihåg, haha. Men får se hur lång tid det tar. På något vis ska jag ta mig upp till årsunda iallafall och där spenderar jag min lördagskväll med tjejorna. Blir aaaaaaaasnice.

Nu är det någon som ropar att de är mat. pusss!

liten my å tjurig björn. yeaiy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0