fredag - 26 mars 2010

Hellooooooo.

Är hemma efter en lååååång dag.
Började med skolan då, såklart. Har nog inte hänt något speciellt idag förutom att det var engelska nationella muntligt idag, gick verkligen skit var så jävla förbannad på mig själv för jag kom inte på något att säga. Det var helt tomt i huvve på mig, men aa får hoppas att jag behåller mitt G iallafall.

Lära sluta halv tre idag för då kom mormor å hämtade mig så hämtade vi upp ludwig och åkte med han till veterinären. Han fick vaccin och dom tog ut slangen i benet på honom. Så någon gång nästa vecka blir han av med tratten och får eventuellt gå ut! :)

Direkt när jag kom hem så gick det kanske en kvart sen kom hanna och hennes mamma å hämtade upp mig. Däremellan hann jag ta en treo, hämta kameran och plocka fram första bästa skor att dra på mig sen stack vi. Kul att vara tillbaka på ridskolan, men har inte en tanke på att börja där igen =)
Hanna red iallafall Oswald, vi gick/red vid åsen över till brukshundsklubben. Där fick han springa lite och sedan vände vi och gick/red en sväng på en liten by vad den nu heter... Var tillbaka när det hade blvit mörkt. Blev där rätt länge för vi hade en hel del å göra som göra iordning mat, + hö, göra iordning hästen, rida, mocka, fodra och städa skåpet + städa krubban. Så vi klarade det skapligt på dom typ 3-4 timmarna vi var där ;)   och i väntan på att hannas mamma skulle komma så hade vi snöbollskrig också, haha! herregud..

Kom hem vid halv åtta typ, så har hunnit käkat och ladda in bilderna. Så bjuder på några här. pusss.






















HAHAH sen sista är så soet =D
var ju väldigt dåligt väder, som resulterade i massa justeringar med iso:n och en massa annat. Så lära hålla på att anpassa det hela tiden så vissa av bilderna är lite mörkare, men shit the same. They are nice anyway =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH båda ser helt jävla sär ut ! hans öron o ååååh haha! gay..

2010-03-27 @ 17:42:45
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0