fredag - 5 mars 2010

Hej!

Inläggen blir allt senare å senare för varje dag. Hopplöst det här. Tillslut kommer det väl inga alls antar jag ;)

Nej men idag har jag iallafall städat en massa, men jag har hållt mig innanför dörren iallafall. Mamma å pappa var till deras nya stuga å kolla. Och knäppte bilder så att jag skulle få se, suck! Närmare än några bilder på stugan kommer jag inte iallafall. Jag hatarn.

Men nej nu ni. Nu ska jag sätta på en film skulle jag tro! Är så himla trött så behöver någonting uppiggande också. En negerboll skulle sitta fint. Men näe, jag är nyttig. (haha även att ja åt pizza till middag, men det hade ni egentligen inte behövt veta....) puss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0