hjärtegull - 6 mars 2010

Hello!

Magda stack för några minuter sedan (ringde även mig precis, livrädd för att det knaka i skogen som hon måste gå förbi, HAHA stackars liten...) Iallafall så har vi haft en grymt rolig kväll! Saknat henne så in i .. aa ni fattar =D

Bara för magda var rädd nyss och skrämde upp mig vågar jag inte gå och kissa, haha... Så får sova kissnödig.
Får se hur länge man blir uppe idag.. tror det blir ganska tidigt för är lite småtrött, hehe. Men någon timme till blir det nog! Funderar på att inte sova alls å lägga mig å sova typ 5 å vakna tio. Så somnar jag imorgonkväll! Har åtminstone sovmorgon till 9 på måndag! :D  temadag u remember.

Nej nu ska jag typ kolla igenom lite på datorn sen blir det å kika tv ett tag, puss!

söt random bild jao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0