lördag - 13 mars 2010

Hej på er!

Åkte upp till stallet klockan elva.

Red på ridbanan i flera timmar och jobbade HÅRT med det som jag inte fattade någonting av i tisdags. Och idag gick det fan super efter lite tränande! Kändes underbart. Ännu underbarare kändes det när jag galopperade på henne igen. Flera gånger till å med. Härligt, känns superttryggt nu igen. Men kanske inte gör det när vi rider ut. Men jag jobbar på det iallafall! Mot slutet så blev alla lika förbannade på ronja för hon vägrade gå frammåt. Men det var nog för hon inte hade några krafter kvar alls, hade kört som en galning med henne, haha stackarn!

Själv så har jag fått ett skavsår som värker riktigt illa, åsså känner jag att jag kommer få träningsverk i armarna och vid skuldebladen. Härligt!

Kom hem för ett bra tag sen iallafall och har: slöat framför datorn ett tag, upptäckt att ludwig är riktigt uppsvälld under högerögat och insett att nu börjar mättheten från igår försvinna. haha! Så snart är det tacos som gäller. Ikväll kommer magda hit och vi kikar på melodifestivalen å gör massa annat trevligt. puss!


det här lammet välkomnade oss med sitt skrikande, värsta liten =)


hanna & ronja.


hanna & ronja.


hanna & ronja.


hanna & ronja.


strimma & eddie.


kommer iiinte ihåg namnet på denna xD - jag & ronja.


jag & ronja.


jag & ronja.


haha, kalle å ronja i bakrunden.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0