lördag - 27 mars 2010

Tjo.

Somnade sent igår pga en viss hanna larsson. Så imorse när jag vakna så var jag så trött att jag trodde att det var fredag så jag blev värsta förbannad, haha, å kollade på klockan gjorde jag flera gånger tills jag kom på att det var lördag. Smart där.

Drog iväg till stallet halv elva och skrittade iväg till kanalvägen som är oändligt lång. Vi bytte hästar och hanna testade ronja. Hästen börjar skärpa sig det ser man. Men inte tillräckligt tyvärr. Vi bytte efter att vi ridit halva biten hemmåt och då testade jag henne. Trots att jag fick en grej som gör henne mindre starkare så verkade den inte fungera. Drog men stack inte. Så det blir byte för mig.. Min nallebjörn ersätts, kommer sakna henne.. Vi är för olika. Hon är stor jag är liten, hon är stark jag är klen, hon har kontrollen inte jag. Ja ni förstår kanske varför.

Kom hem för ett tag sen och hoppade in i duschen direkt och fastnade framför en film som gick på tv. Sitter nu här och kollar runt lite, får se vad som händer här näst innan jag drar till magda. later.

now we go separate ways .. I will miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0