lördag - 6 mars 2010

Hej!

Det var då fan heller lätt å somna igår, somnade säkert tre. Var hur pigg som hellst och sen vaknade man halv nio imorse också. Fast låg kvar tills tio och somnade om i några minuter. Men vad är det för jävla fel egentligen :o

Drog till stallet elva iallafall och hade med mig kameran så gick ut å knäppte lite kort i hagen innan vi tog in dom. Dock så glömde jag kameran i stallet, klantig som jag är. Men åker upp å hämtar den imorgon.
Iallafall... så gick vi först till travbanan som inte var plogad å hästarna fick pulsa i hög snö och snacka om att det var bra träning för dom! Dock så gick jag å ronja först och hon ramlade och hamnade på knäna, haha! Å jag satt där och trodde hon skulle lägga sig ner helt så var påväg att sitta av men då reste hon sig så jag klängde mig fast haha, så fult xD

Efteråt skulle vi egentligen gått mot byn å skritta runt lite men vi vände mot banan istället. Gick inte alls bra för hanna så hon gick å bytte häst. Medans hon gjorde det passade jag på att träna lite i traven, tänkte galoppera men red barbacka och med min snedhet så fungerar det inte så jättebra. Så vi lät bli :) Sen kom hon med kalle å dom tränade på galoppen haha, han bockade och kickade heela tiden. Vårkänslor? ;D  haha.

Kom hem för någon timme sen och har hunnit duscha å nu ska jag äta något! Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0