my som frisör = kaos - 19 mars 2010

Tjo.

Har tillägnat den senaste timmen till att klippa bort tovor, borsta, klippa, borsta, klippa.. Är fortfarande inte klar men får fortsätta på söndag då jag inte orkar nåmer nu. Men katten har stått ut ett bra tag och ska väl snart få gå ut. Får hoppas på att han inte kommer frysa bara, men klippte bara av halva längden så han ska nog klara sig.

Nu ska jag ta å göra kväller å gå å lägga mig. Upp halv nio imorgon inför en lång dag. Blir nog ingen uppdatering under hela dagen skulle jag tro. Vi får väl se. Får skjuts till årsunda av min kära syster så det löste sig. Härligt! Godnatt på er vi hörs antagligen på söndag.


Före:



Efter:




Före:



Efter:



Bilderna gör friseringen inte rättvisa. Syns knappt att man klippt. Men orkar inte knäppa några andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0