onsdag - 17 mars 2010

Hej!

Dagen har gått snabbare än någonsin. Började med en normal skoldag, vi fick reda på vad vi fick på nationella proven i svenska och jag fick ett poäng från VG, lite surt. Men jag är nöjd iallafall så det är lugnt. Annars har det nog inte hänt något speciellt.

Precis efter skolan gick jag å magda upp till mamma å hämtade adress till veterinären. Mamma hade bokat tid klockan fem så då skulle jag å pappa upp dit. Men vad händer då? Jo katten smet ut när max kom hem (jävlaunge..) och sen dess hade varken pappa eller jag sett honom. Så det var bara å ringa och avboka tiden. Mamma får väl ringa ikväll om ny tid om han kommit hem då..

Så tio i fem slutade man leta och satte sig ner i soffan och tog det lugnt i några minuter tills pappa sa åt mig å dammsuga. Så då var det bara å sätta igång med det och direkt efter tog jag tag i So-läxan. Så nu har jag nyss ätit och är klar för min lugna kväll, hehe. Att ha allt gjort känns så jäkla skönt! Nu ska jag ta å looka at some bloggs and stuff, byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0