onsdag - 24 mars 2010

Hello.

Blev ett litet randominlägg igår men man kan inte sluta älska den där bilen haha.

Idag då.. katten väckte mig 05.15, alltid lika kul. Var för trött för att få han och lägga sig å sova så jag somnade även fast han satt å skrek och ville ut. Sen väcktes man av mamma som skulle ge katten medicin, var sjukt trött så kommer inte ihåg så mycket av det..

Skoldagen gick snabbt som tusan. Nationella provet gick, hm, skit.. Får nog G på det och om jag har riktig tur kanske jag skrapar ihop till ett VG men ska inte hoppas på för mycket. Annars så gick det fort och sista lektionen var jag å magda riktigt jobbiga, haha. Flummmmmmmigt värre. Behövde inte var ombytta så hade hjärt och lungräddnings teori osvosv. Slutade nog lite tidigare också skulle ja tro =D

Kom hem å åt tooest, så gott! Äckelmat i skolan så åt inte, och då var man skapligt hungrig när man kom hem. Men har inte gjort så mycket, måste ta tag i So:n, men orkar verkligen inte. Får bli efter Greys anatomy ikväll antar jag. later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0