onsdag - 31 mars 2010

Hello.

Skoldagen gick segt. Men slöjden är flummig somvanligt så den räddar i stort sett hela dagen. Hade utvecklingssamtal och det gick väl bra, fått extrauppgift om Palestinakonflikten. Bra att jag vet vad det är, haha.. Men om jag gör den bra så kan jag förhoppningsvis få VG i So och dom 60p är bra å ha i gymnasieansökan. Så den ska jag kämpa med till 25 maj då jag ska lämna in den. Ett tag dit så har god tid på mig!

Kom hem för några timmar sedan och har hunnit käkat. Om någon timme kommer syrrans kille med charlie eftersom hon är bortrest. Semester skulle jag också behöva. Tur att det är påsklov om 1 dag!? =D  happydance!

later.

de är muuuuuusigt med sockor =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0