söndag - 7 mars 2010

Godnatt (?) haha...

Sitter uppe och är superpigg, känns meningslöst å sova. Jag ska bli en icke-sovare. Skulle vara skönt, eller inte. Sova är kanske det bääästa som finns. Men att somna är det värsta som finns. Går aldrig å somna, måste vänta i minst 2 timmar tills man gör det och då ligger man fan bara där å blundar. HAHA så fult..

Så jag tror jag inte ska sova nå idag! Kanske några timmar om jag blir riktigt riktigt riktigt trött. Nu har jag även hittat massa pärlsocker i sängen. Undra vem som gått å ätit negerboll över hela huset? Kaaaaaaaaaan det vara magda? JA DET KAN DET!

Nu ska jag nog leta fram någon riiiiiiktigt lång lista som man kan göra. I need somthing to do. Pyss.


Kommentarer
Postat av: magda

(A)

2010-03-07 @ 11:08:32
URL: http://magdajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0