tidsfördriv - 1 mars 2010

Haha, hej igen.

Tog inte många minuter innan jag tittade på klockan och såg att den bara var nio. Trodde den var kvart i tio -.- Surt. Så här kommer en Dagens-lista. Kanske ska börja med en sån varje dag?

Dagens vill ha: Sommar!
Dagens klädsel: Mjukisbrallor, Musspigg T-shirt (haha), Underkläder och Tofflor! ;D
Dagens smink: Nada.
Dagens frisyr: Uppsatt i en knut.
Dagens händelse: Haha, hm..
Dagens låt: Here I am - Bryan Adams
Dagens planer:  Dom som var tänkta var provridning, men det sket ju sig!
Dagens saknad: Magda, varför vara i örebro när hon kan vara här hemma å sällskapa mig?
Dagens dummaste: Pappa, som inte lagar mat åt mig när jag är jättehungrig.
Dagens sjuka: Ehm..
Dagens drog: Nothing.
Dagens roligaste: Att jag trodde det var tisdag imorse och när Måndags-tidningen låg på bordet när jag skulle äta frukost så blev jag irriterad och ville ha "dagens tidning" så jag gick ut till postlådan och skulle hämta tidningen men det var inte där. Och det roliga var nog att jag gått runt hela dagen och trott att det varit tisdag enda till hanna hörde av sig om att vi skulle rida imorgon... haha suck.
Dagens favorit: Att jag inte gjort någonting idag. Sköööönt!
Dagens köp: Haha, har inte varit utanför dörren.
Dagens godis: Twix, Ahlgrens bilar å taco chips.
Dagens humör: Besviken, trött men glad! =D
Dagens ord: Förbannelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0