tisdag - 23 mars 2010

Hej!

Skoldagen gick snabbt med bara 3 lektioner. Ingen So och ingen No, skönt! Men minuset var ju att det snöar ute, enda sen imorse eller inatt har det hållt på. Å det är inte så jättefrestande att rida i det sen heller. Men måste man så måste man =)  

Ludwig har varit hos veterinären idag, äntligen. Mamma åkte dit med han och ja.. han blev kastrerad så han är helt drogad nu haha, han hade en varböld med 2 dl var i som dom skölde bort och har nu en slang i benet så det droppar blod ur så ni kan ju gissa hur mitt golv ser ut, han har öronskabb (smittar inte människor, pjuh..), han har tratt haha, har 40 graders feber... hm tror jag fick med allt. En jäkla massa problem har han iallafall den stackarn, haha. Ligger just nu deckad vid min dörr.

Har inte gjort så mycket mer än att hållt ett öga på ludwig under dan. Kvart i fem kommer hanna å hennes mamma å hämtar upp mig till lektion. Om inte nanna ringt och sagt något annat. vi hörs efteråt. puss.

HAHAHA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0