tisdag - 30 mars 2010

Hej!

Det där med designen sket ju sig totalt, haha...

Skoldagen gick rätt snabbt idag iallafall. Tror inte det hänt något speciellt, inte som jag kommer ihåg nu iallafall.. Gick sådär med No-diskutionerna men shit the same. Eller jo nu kommer jag ihåg något speciellt, haha. På musiken spelade jag ukulele (eller vafan det stavas, hawaii-gitarr då? haha) så kom emma gåendes och skulle gå förbi mig och slog mig med trumm-pinnen på armbågen så jag fick kärringstöt och då reagerade jag så snabbt att handen jag hade ukulelen i drog iväg i en jävla fart så jag slog mig själv med ukulelen rakt på läppen så fick en mini-fläskläpp. Hahahah...

Iallafall... så direkt efter skolan kom ja hem, käka, bytte om å stack till stallet. Red sota, sig sådär. Måste träna rejält på gångarterna asså, men var inte så lätt heller när det var vattenpölar överallt på banan och hon var rädd för dom. Men jag är helnöjd med bytet, förutom att ronja kom fram till mig när jag precis hade hämtat sota. Lite skuldkänslor man fick, stackarn. Kommer säkert byta tillbaka någon gång, då man känner att man är redo kanske? :)  näe, men aa...

Kom hem vid sju. Käka, duscha och pluggat har jag hunnit med nu under kvällen. Ska fortsätta träna på svenska-orden som man ska kunna. Vem fan bryr sig om komplicerade ord när det finns enkla? dumdumdum. Nej nu ska jag ta å bädda ner mig i sängen. pussgodnatt.

kalle kan buga själv nu (y). anteckna pleace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0