tisdag - 9 mars 2010

Hej.

Skoldagen gick undan. Fick VG på spanska- och soproven som vi fick tillbaka så är nöjd! Väldigt nöjd, haha. Dirket när jag kom hem slängde jag igen mig två mackor och hjälpte pappa med GPS:en för han hade problem, som vanligt. Å sedan var det på med ridkläderna, dammsuga lite innan hanna å hennes mamma kom och sedan stallet.

Ridningen gick inte alls bra. Skit rättare sagt. Men alla har väl sina dåliga dagar och jag blev så fucking förbannad att jag satt som en jävla kråka och ronja visste inte hur hon skulle reagera eller göra så hon drog åt alla håll och ja, DET GICK INTE BRA! På lördag blir det nya tag, puss på det.

Imorgon hade jag lovat emma å vara med på idrotten när det är bad, för en gång skull man inte har menshelvete. Ja men vad händer, jo fick den för någon timme sen. DET ÄR SÅ JÄVLA KUL DE DÄR.

Nej nu ska jag kolla på desperate husewives för nu har jag inte hängt med nå. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0