valbo - 15 mars 2010

Hello.

Blev valbo endå helt plötsligt. Pappa å stefan skulle upp till gävle så då släppte dom av mig å mamma i valbo. Hittade lite smått å gott. Måste ta upp grejerna å lägga de i gaderoben nu annars händer det väl aldrig..

När vi kom hem så kom ludwig in och passade på att kolla hur hans sår var som jag inte hittade. Idag såg man att han hade lyckats klia bort håret som var iför och det är inget litet sår han har i kinden! Stackarn, jag försöker tvinga mamma att åka till veterinären med han innan det blir infekterat igen men hon vill vänta å se. Så ja vi får väl se imorgon då.. Försökte ta bild på såret men gick inge bra..

Nu ska jag ta å göra det där med kläderna å gaderoben. later.








man ser typ halva såret här. inte så vacker syn nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0