fredag - 7 maj 2010

Blev väckt av felicias bombande av sms imorse, vid typ halv elva. Drog mig upp ur sängen och skickade iväg max till skolan som hade sovmorgon å sen slängde jag i mig frukost, städade och fixade. Därefter så åkte jag iväg och hämtade felicia som hängde med till stallet. Blåste som bara faaan idag, men solen var framme som tur var :)

Next så gäller väl sola med magda, köpa godis å sen vidare till donken. Men det är ikväll det, så tills dess så får jag väl roa mig med något annat gött..

Blev en hel del kort idag, så nu får ni kika på min nya medryttarhäst dakita! ;D  puss.


trav. lugn? näe.


peace.


haha ignorera mig, kolla fina hästen istället.


sötttt.


=)


söta hesten.


fail bild felicia, icke bra ;)


skrittttt.


happy horsie.


skrittt.


galopp i fulllllll rulle.


:)


storm.


å sista bilden på dakita. Ja nu vet ni hur hon ser ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0