happy? oh yes - 24 maj 2010

Morgondagen är räddad!

Jag får:


Sovmorgon.
En lugn morgon utan stress.
Håna alla som orkar ta sig till frilufsdagen.
Medans jag tar mig till stallet.
Och om det blir bra väder som då är ett stort +.
Så ska jag bada med Dakita.
Och det är typ de somrigaste som finns med att rida.
Och det äger.

Men eftersom jag har en förbannelse så kommer det här hända:

Mormor ringer och väcker mig när jag sover.
Jag svarar inte och hon kommer och knackar på dörren.
Jag får ingen lugn morgon för jag måste förklara att jag ska till stallet istället för frilufsdan och hon blir hysterisk.
Mormor ringer till mamma och hon skäller ut mig.
Jag åker till stallet förbannad.
Och då vägrar Dakita komma in från hagen.
Och då blir jag ännu mer förbannad och mockar, fodrar å sticker därifrån.
Och som grädden på moset så spöregnar det!


Jag är så duktig som kan förutspå, jag får ta och bli spåkvinna ;)  ni får se hur det gick efter jag kommit hem imorgon. pusss.

randombild på en väldigt fin pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0