lördag - 22 maj 2010

Igår blev de inge blogga för det blev jävligt bråttom till dakita, sen på stan med magda å sola och köpa godis. Sen bar det hem till mig en stund och sen hamnade vi hos magda och sov där.

Åkte hem typ nio imorse och efter två timmar kom hanna och hennes mamma å hämta upp mig. Drog ut på en långtur för att bada med hästarna, tog dock en jävla tid för oss att övertala dom att gå i, vågor är tydligen jätteläskiga.. men vi fick i dom ganska långt ut tillslut iallafall och sen var det nå turk-gubbar som fotograferade oss, haha creapy.

Sen direkt när jag kom hem så bytte jag från dom blöta kläderna till nå mjukisbyxer å annan tröja och drog iväg till dakita, egentligen skulle det bara ta en timme så jag inte skulle rida men hon var ju lerig från topp till tå så det tog aslång tid för att få ren henne och jag höll på att hälla vatten osv, och när jag släpper ut na i hagen igen så lägger hon sig i leran och rullar, kul liv..........

Nyss så åkte vi hit till magda efter att ha spenderat kvällen hemma hos mig med emma och hanna. Åkte till ica och höll på å strula med pengar haha, sen käka tacos och sen typ spela massa spel haha xD  allmänt trevligt alltså. Men nu ska jag typ vara social med magda och darwin som är smått dryg, haha. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0