måndag - 3 maj 2010

Skoldagen gick fort och direkt efter vi slutat testade jag så att moppen fungera, å de gjorde den! Så jag å magda tog oss vidare till solariumet, ska ju bli brun till skolavslutningen, hehe. Sen när jag kom hem så käkade jag och drog vidare till stallet. Gick super och blir mer å mer fast vid dakita, så härlig häst!

Är nu bestämt att jag har henne torsdag, fredag och söndag eftersom hennes ägare är borta. Så rider henne tors-sön den här veckan och det betyder att jag rider alla dagar förutom onsdag, i love it! På fredag följer felicia med å sällskapar mig, blir bra det.

Nyss satt jag och pluggade musik och fick för mig att vi inte har musik imorgon och att jag pluggade i onödan. Men så var det ju självklart inte utan vi har musik imorgon och då måste jag fortsätta plugga. haha, kill meeee..

Så just nu är det topmodel, sen är det plugga som gäller. hörs imorgon! pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0