onsdag - 12 maj 2010

Dagen började med att ta igen matte-nationella som jag hade missat. Det gick... sådär. Jag vet inte om jag ska vara ärlig! Hade tydligen ingen som höll koll på tiden så kunde lika gärna suttit där hur länge som hellst, så tog mig tid till varje. Dock så fattade jag inte vissa, as usual så måste man vara trögfattad och inte fatta ett skit. Men får väl se hur det gick sen..

Var väldigt chill dag för övrigt och självklart flumm på slöjden och typ första gången idrotten var kul. Deprimerande att vi inte ska ha sirpa längre, hon är så jävla bäst! Aldrig nedlåtande och berömmer alltid, grym alltså ;)

Nu har vi äntligen helg, eller ja, haha. 4 dagars lång helg! Kan det inte vara så varje vecka? vad skönt det skulle vara. Nej nu ska jag låta bli att hoppa in i min lilla drömbubbla..

Imorgon är det Smörjar-dag som gäller klockan 11. Det betyder alltså att jag ska till stallet och hjälpa till å smörja träns och sadlar (rengöra osv.). Blir trevligt, sen så blir det antagligen en liten ridtur också. pussss.

sommmmmaaarrr..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0