söndag - 2 maj 2010

Förra inlägget var lite smårörigt, svårt att skriva så allt blir rätt på sms, höh. Men nu är man iallafall medryttare på Dakita, så det kommer väl höras mycket om henne sen antar jag. Speciellt nu i veckan, för hennes ägare åker iväg på tisdag så från onsdag - söndag får jag åka dit varje dag å hålla på om jag ville. Och det kommer jag göra om inget annat dyker upp, hehe :D   + att jag ska dit imorgon också!

Måste berätta de där om moppen också.. Skulle starta den och åka hemmåt. Men den gick inte att larma av, så när jag kicka igång den så tjöt den och den stängdes av. Så jag fick ju gå hem -.-  och sen åkte vi å hämta den med släpkärran, det gick INTE bra, hah! Den ramlade av en gång och vara nära på att ramla av igen en gång också. Suck, haha.

Annars så har jag hunnit med att plugga till So-provet imorgon. Men det gick dock inge vidare. Har pluggat in två sidor av typ 12? Räknade ut att det tar 2½ timma att plugga klart resten (att jag ens orkar tänka på matte mitt i allt?) så jag hinner göra det ikväll innan jag lägger mig. Går ändå bara skit på tv så inget som kan distrahera en.

Imorgon då? joooo..... skola först, sen sola med magda (om moppen fungerar) och sen stallet. Sweet. No update until the evning. pösss.

hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0