söndag - 23 maj 2010

Fifan vad helgen gick fort, helt sjukt!

Idag iallafall så vaknade vi vid elva ungefär och segade oss igenom "morgonen". Jag fick låna regnkläder av magda och så åkte jag iväg till dakita å mocka och pyssla om henne. Åkte hem direkt sen å städa sen igår och sen vidare till magda med ostkrokarna som blev kvar från igår, haha!

Den påsen gick snabbt åt så vi kryddade lite med isglass också till filmen "upp", den äger. haha.. Direkt efter åkte vi iväg å sola, först så hade någon idiot pulat i två kronor samtidigt så de va typ stopp men det fixade vi lätt =D  vi är grymma!

Efter skjutsade jag hem magda och jag drog hem. Sitter nu här nyduschad med en värkande sak på höger sida av magen. Skulle kunna vara blindtarmen som spökar annars vet jag inte. Får se imorgon om det sitter kvar och kanske blivit värre. Får inte missa skolan imorgon, måste bli av med engelskaredovisningen, är så trött på att skjuta på det så vill få de avklarat.. Men nu ska jag kika vidare på film. puss.

fifan vad snygg man var i magdas rosa regnkläder..... HAHAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0