söndag - 9 maj 2010

En månad kvar till skolavslutningen, shit.

Igår somnade vi ganska tidigt, magda var aspigg och jag var skittrött så hon höll mig uppe tills hon också blev trött. Vart väl runt 1-2.. Blev väckt imorse av en skrikande magda och hon sa att klockan var 1, dock var den elva och jag var astrött så ville somna om men icke, magda var galen. Så blev upp å käka frukost, sola och hem å kolla på nån film.

Skjutsade hem magda och drog vidare till stallet. Red en timme och gick sådär, bettet hon har medans skavsåret försvinner från det andra bettet är iiinte bra. Hon hatar det och ruskar om osv. Så antingen går det för fort eller så är det tvärnit, haha. Men gick asbra på slutet då hon slappnade av i hela kroppen och jobbade på jättebra och lugnt. På hemvägen sen började det regna så blev genomblöt när jag var hemma.

Men har tagit mig en dusch nu och åt precis upp en geisha, är ashungrig. Undra när det blir mat.. får gå å kika! pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0