tierd as hell - 30 maj 2010

Att rida dakita är inte lätt alla gånger. Hon är 10 ggr värre än nallebjörnen ronja jag var halvfodervärd på förut och då är det illa! Visst, dakita har skarpare bett så det går att få stopp på henne (till skillnad från ronja då), men det är ju de att man inte orkar sitta och hålla in hela tiden för att hon inte ska börja trava/galoppera. Blir sjukt irriterad iallafall..

Så ni kan ju gissa att det inte gick så bra idag, travade av henne i inhägnaden så hon fick slappna av i några minuter, så en ridbana skulle inte sitta helt fel just nu..


Direkt när jag kom hem så hade vi främmande av bla terror, så då blev man ju barnvakt för honom. Sköna unge! Dom åt här , basta osv. och åkte precis hem så nu fick man lugn och ro, hehe. Har iallafall duschat och ska bara fippla lite med annat nu innan jag lägger mig. Sovmorgon imorgon och bara 2 lektioner, sköööööööööönt! godnatt.

terrorrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0