tisdag - 11 maj 2010

Började dagen med sovmorgon idag, ingen spanska, ägde! Fast hade dock spanska-nationella som jag hade missat idag, gick verkligen skit. Var så jävla svårt så jag ville bara slänga allt i golvet och gå därifrån...

Slutade tidigare och åkte direkt och sola med magda. Sen runt halv fem kom hanna å hennes mamma och hämta upp mig så åkte vi iväg till stallet. Ashärligt väder var det! Så vi red ner till vattenhindret, dock så tyckte inte sota om det så jätte mycket så hon ville inte galoppera. BARA när kalle kuta in i rumpan på na ;)  haha.  Sen så hoppade hon stockhindret en gång men vägra dom andra gångerna. Vart lite irriterad... nästa gång då jäklar! Sen så ska hon lära sig att inte sticka iväg. hatar sånt..

Så kom precis ut ur duschen och sitter å kikar på ugly betty så ska fortsätta kika på det nu. pusss.

maskerad idag. julia, linnéa och emma (som fota) var utklädda till killar, haha. jag stod över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0