tisdag - 18 maj 2010

Skoldagen gick undan med bla musikredovisningar och no-nationella. Sista nationella provet är klart och det är så jävla sköööönt! Dock så ploppar skolan på med fler redovisningar och har två imorgon, kul.. svenskan ska man kunna utantill typ så kommer ju gå skit.

Direkt efter skolan så drog ja med hanna till stallet. Knäppte kort på henne när hon red eddie för första gången, var meningen att hon skulle knäppa lite smått på mig också men hon hann inte för det tar en jävla tid att gå upp å ner från sommarhagen dom står i nu. För mig gick det jättebra idag, eller det känns nästan som att sota läser mina tankar och gör precis det man ser framför sig så jag gör ju typ inte så mycket. haha..

Blev kvar där uppe ganska sent. Så skulle egentligen åkt å sola med magda men tyvärr så fick jag inte för mina föräldrar + att jag har plugg att ta tag i. Så vi får ta det imorgon istället. Nej nu måste jag börja plugga på det och kika lite smått på desperate husewives medans. pussss.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0