tisdag - 25 maj 2010

Vaknade imorse av att det ringde på dörren (!?), dock så orkade jag inte släpa mig upp för att öppna, haha.. Gick upp vid tio och käkade frukost. Åkte till stallet vid elva och en tjej som också rider där hade mockat åt mig, sooooooft. Så behövde bara ge vatten å mat sen tog jag in dakita och red till sjön. Red i ganska långt, dock med sadel så red bara upp till bogen men mysigt ändå :)

Hoppade sen över typ kuddar som någon hade slängt mitt i vägen, haha. Dock så höll vi på att gå omkull efteråt för hon hade så jävla brottom -.-  men klarade oss. På hemvägen var hon galeeet dryg så fick damp.. Tog lite bilder som jag bjuder på här efter jag gett dom sin lunch. puss.


Lita.


Storm & Dakita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0