tisdag - 4 maj 2010

Skoldagen gick undan och jag fick musik-redovisningen och musik-provet gjord. Provet missade jag ju sist vi hade musik så fick göra det idag istället och gick asbra. Glömde litegrann men det såg lovande ut, så det är jag nöjd med. På håltimmen gjorde vi skyltar till spex-fotot på torsdag och självklart så ska ju omognaäckel gå på dom. GREAT!

Vid halv fem åkte vi till stallet. Red lektion, gick jättebra, nu när man har en häst som är så jäkla lätt att påverka. Mer fokus på min sits som verkligen suger. Så det är bra, men att vi ska göra det i tölt nästa gång gjorde det lite värre. Får träna helt enkelt! =D

Just nu kikar jag på desperate husewives, läxfri idag och imorgon är det nationella i No. Verkligen inte taggad. Hörs imorgon, pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0