torsdag - 20 maj 2010

Blev inget inlägg igår. Skoldagen gick undan somvanligt, sov över dock så hann inte redovisa engelskan så det blir å göra på fredag! Annars var det väl inget speciellt förutom att vi fick tillbaka spanska-nationella, fick ofc bara G, blir tokig.... men hon tänker inte sänka mig iallafall så då gör det inget.

Vid fem nån gång drog jag å magda och sola å sen direkt till mamma och bleka håret, magda tonade det igen. Blir väl en gång till innan skolavslutningen kanske, så då tänkte jag lägga i några slingor om mamma går med på det haha. Kom hem vid 8-9 så orkade inte ta upp datorn. Pluggade på svenskan, käka glass å glodde på Greys.

Nu sitter jag i skolan har So, har skrivit klart för idag, Conny behöver hjälpa mig lite så skickade det till han nyss. Så passar på att blogga för direkt när jag kommer hem sen så sticker jag upp till Dakita och rider. Hoppas på att solen stannar kvar för det är jävligt fint väder idag :) 

Efteråt så åker jag nog hem till magda och solar med henne ute en stund. Om solen är kvar då, haha... Nej nu ska jag dra. pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0