torsdag - 27 maj 2010

Skoldagen började med sovmorgon som vanligt, sen svenska - gjorde inget. kör - ja, sjöng då. so - skriva klart uppsats. no - kolla på film. Sen var de teater och dansuppvisning sista timmen. Känns verkligen som att de är sommarlov snart, så chill på lektionerna.

Direkt efter skolan drog jag å magda och solade. Sen direkt när jag kom hem så drog jag till stallet. Precis när man satt upp så började det såklart åska.. Men det försvann som tur var så jag kunde rida den långa svängen ändå. Dakita var grymt dryg idag och lyssnade inte alls, trökigt. Men alla dagar kan inte vara bra..

Har precis käkat nu iallafall och ska ta en tripp in i duschen om några minuter. Sen är det väl tv-tittande som gäller resten av kvällen. puss!

den här äckliga lilla saken har bott på våran bro i flera dagar nu. Blir lika rädd varje gång jag ser den, så äckliiiiiiiiiiiiiiig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0